Sex dur şi poezie moale by Monica Gabor (cu breaking news)

Plânge şi suspină presa mondeniţă după marea,marea, uluioarea descoperire din Cancanul de ieri:  Monica Columbeanu scria poezii . Scria poezii în clasa a VIII a. Scria în revista şcolii care se intitula sfâşietor: Mugur Alb (neauditată BRAT).

Popor, iaca aici simţăminte de Monică:

“Mă aruncă în gol vidul toamnei strâmbe, de magma eruptă din mine.
Mă cutremură frunza-mi verde să mai fierb încă o oră de somn.
Dorm întinsă pe un deget de-al tău, dar mă scuturi, să cad pe pustiu, să alunec şi să mă ciocnesc de…
M-am trezit!”

Pe atunci mititica Monica habar nu avea că viitorul ei prinţ după care suspina   se va înfrupta  după câţiva anişor (destul de puţini anişori) din simţămintele ei vide şi tremuricioase. Ah, ce nu ştia mititica poetă, prinţul după care gemea va avea puţin sub vârsta lu’ bunelu-su. Şi bunelu-su de soţu-su pe nume Irinel Columbeanu, îi va tot “cutremura frunza verde” până  o va lăsa gravidă cu o nepoata o fiică. Ce viaţă o aştepta pe Monica la pieptul lui Iri, piept mai încreţit decât pielea portmoneului. Dacă ar fi  bănuit,  ar fi scris în revista şcolii “Mugur alb” poate chiar  următoarele versuri:

“Mă aruncă în gol vidul buzunarelor strâmbe ale ghiolbanilor sărăntoci care vor să erupă gratis cu mine. Mă cutremură frunza verde să mai fierb încă o oră de somn după care să ies cu tine în oraş, Iri scump, la Paris, să îmi pun pe capul sufletui meu poşeta trăirilor mele (marca Vuitton)” . Semnat pentru revista Mugur alb, Monica Gabor, în curând Columbeanu . “… şi … şi…încă un vers , vă  rog, că apoi mă las de poezie şi mă fac foto-model ca Mihai şi nu mai-ştiu-cum Eminescu. Aşadar ultimul vers: “Oh, Mugur Alb. Mugur Alb e capul tău, măi Iri”. Te-ai trezit?

PS: Botezatu şi-a vândut jurnalul în 10 mii de exemplare într-o lună. Daţi-mi zece mii de exemplare din numărul ala Mugur Alb că le  vând pe toate în maxim  o oră în Bamboo la preţ de 500 de euro bucata. Primesc şi bancnote arse.

Breaking news de blog

Reporterul frenetic din mine m-a pus sa dau un totusi un google banal fiind suspect de profunda Monica Gabor in aceste poezii banale. Si poftim trasnaie: de fapt ca Monica Gabor de care zice Cancan ca ar fi actuala Columbeanu e de fapt o alta saraca Monica Gabor si neColumbeanu. Iata aici personajul real, poezia si fotografia fara  poseta Vuitton.Asa presa avem, asa viitor ne asteapta

Lasă un răspuns

