Mă doare-n cur. Mă vindec la Viena

Am un cur mare-mare şi mă doare tare-tare.  De-atâta şezut în Parlament m-am îmbolnăvit. Inainte, în scaunul din Senat stăteam ca într-un fotoliu. Acum ma înghesui ca pe un taburet.M-as duce la spital acum. Dar nu mai stiu daca mai e vreunul in Romania. Si oricum  e de cacao. Nu sunt  aparate suficient de şmechere pentru curul meu. Trebe nişte lasere să mă scaneze atent. Noi n-avem. Trebe roboţi-supozitor. Noi n-avem. Cipuri dorsale. N-avem. Trebe asistente numeroase, suficiente, să mă oblojească. Au emigrat. Trebe stetoscoape hi-tech(de dos). N-avem.Trebe doctori suficienţi. Doi pe fata, doi pe dos. N-avem.Doctori cu privire ageră, ca să arunce un ochi atent în fundul meu.N-avem. Şi pentru că toate astea nu sunt , mă doare-n cur.  Mă tratez la Viena. Biletul îl plătesc românii. Rudele celor care mor în spitale din Romania. Ba chiar si mortii. Toti romanii sa-mi plateasca tratamentul. Ca doar din cauza lor mă doare-n cur.

*In doar trei saptamani saptamani doi deputati romani si un mitropolit au ales sa se trateze la o clinica din Viena. Aceeasi unde s-a vindecat si presedintele tarii. Noi ramanem cu Spitalul Giulesti

3 gânduri despre „Mă doare-n cur. Mă vindec la Viena

  1. @delia ar trebui să plătim asigurările de sănătate direct la agenţiile de turism la pachet cu biletele de Viena. Totul pe banii lor. Fară niciun soft, fără niciun moft

Lasă un răspuns

