Înaltpreasfinţitele mele oase se preafericesc în Toyota

Fericiţi cei săraci cu duhul, că a lor e Împărăţia. Şi trişti cei săraci cu parcul auto că  nu pot da buzna cu orice hârb în Rai. Astăzi un popă-călugăr-preot  uatevăr sprijinea gardul Parlamentului. Era preot din ăla însemnat ca avea  cruce de aur la gât de cinci-şase kile. M-am oprit trei minute să vază ochiu ce o pune la cale. O fi fost vreo nuntă în Parlament. Alta decât aia dintre PNL-PC. Preasfinţitul aştepta să vină un agent să ii deschidă poarta, să se ducă  la şantierul Catedralei. Ce e însă de menţionat este că popa aista de la Patriarhie îşi transporta posteriorul obosit  cu acest 4 ori 4 de 50 de mii de euro.

Iar popa aista e la bază călugăr care a depus jurământ de sărăcie. Păi ne sărăcim în  Toyota, sfinţite? E sănătos aşa? E ecologic? E aleluia şi amin?

PS: Dacă vreţi aparat foto la telefon să nu vă luaţi din ăsta cum am eu. Adică Elgiu din ăla  cu care să dai Google dacă vezi un paianjen în baie. Ar fi trebuit să îi pun popii telefonul în barbă să îmi iasă şi mie o poză cu el în prim plan.

2 gânduri despre „Înaltpreasfinţitele mele oase se preafericesc în Toyota

  1. Pai cum te iei tu asa de preafericitul parinte? N-are si el dreptul la bogatie pe lumea asta, cand e asa un sales-man de succes? Un vanzator de iluzii de niveluil lui Houdini. Aia care ies de la teologie ies atei, fie ca ies in anul 3 fugind cat pot si cu traume pe viata, fie ca gata facultatea, se hirotonisesc si mint oitele domnului ca vor avea o viata de apoi daca ii imbuiba in viata asta….

  2. foarte adevarat ce zice domnul de mai sus… 🙂 Eu nu mai merg la biserica. M-am scarbit de ABSOLUT TOATE institutiile statului roman. Nasul meu de botez e preot, si are si el audi-uri si jeep-uri la greu. Si e de la sat. Dar na..una e teoria, sa incerce sa „prosteasca pe prosti” ca in cer, in loc de planete si stele, sta D-zeu, si alta e viata reala… :))

Lasă un răspuns

