Şi spamurile e ştiri, cum ar veni news

Circulă pe internet următorul spam semn că banul nu e chiar ochiu dracului dacă ştii cum să traduci:

“Bună ziua,

Suntem organizaţie creştină, formată pentru a ajuta oamenii care au nevoie de ajutor, cum ar fi help. So, financiare, în cazul în care aveţi de gând prin dificultăţi financiare sau sunt în orice mizerie financiară şi aveţi nevoie de fonduri pentru a începe propria afacere, sau au nevoie de imprumut deconteze datoria ta sau plăti facturile, începe o afacere frumos, sau în cazul în care este dificil de a obţine capital de împrumut de la băncile locale, contactati-ne azi prin e-mail (willyloanlender@yahoo.com) Sau (easyxmloan.department@gmail.com) ..

Biblia spune: „Luca 11:10 Oricine care cere primeşte, cine caută, găseşte, şi celui ce bate, uşa I se va deschide.” Deci, nu lăsa posibilitatea să treacă, pentru ca Isus este acelaşi ieri, azi şi în veci”

La final, spamul acesta te pune să-ţi treci o groază de date personale. Am deschis adresa aia de mail unde am 11204 mesaje necitite şi am răspuns:

Bună ziua,

Suntem un om creştin care are nevoie de ajutor, cum ar fi money, dollars (american), yeni, coco, mălai, verzişori. So  dacă aveţi problem cu numărul prea mic al proştilor din ţara voastră , tastaţi pe Goagăl translate  “ţară de proşti” şi uelcome to Romania. Hai delete in altă parte.”

Vă ţin la curent cu ce îmi răspunde ŞPAMU.

3 gânduri despre „Şi spamurile e ştiri, cum ar veni news

  1. Nu va veni raspunsul. Primesc in spam ca am tot castigat milioane si, cand mai am chef, le trimit raspunsul: „thank you for your kindness and f… off you stupid sh.. heads.” Bineinteles ca nu mi se raspunde inapoi :))

Lasă un răspuns

