BREAKING NEWS. Mi-a răspuns SPAMUL

Mi-a răspuns ŞPAMUL la mailul pe care i l-am trimis ieri(vezi aici). Intelegeti voi ce si cum şi apoi lămuriţi-mă ce mai vrea de la mine.

„Cererea dumneavoastră de împrumut (de raspuns urgent nevoie acum)

Thursday, February 3, 2011 8:55 AM
From:
This sender is DomainKeys verified 

„Williams Greg” <willyloanlender@yahoo.com>

Add sender to Contacts

To:
„nedea alexandru” <alexzetea@yahoo.com>

Bună ziua Stimate Client,

Atenţia ta este nevoie atât de mare pentru a ne permite continua pe cererea de împrumut dvs. de bine .. Doar încerca şi să se întoarcă la noi acum bine ..

Vă mulţumim pentru atenţie …

Salutari ..

Mr Miracle

Un gând despre „BREAKING NEWS. Mi-a răspuns SPAMUL

Lasă un răspuns

