Per a cantrario, caca maca

Am de scris un articol despre un neica deputat care la prima vedere şi-a completat ilegal declaraţia de interese. M-am dus să văd ce zice legea şi am constatat ca e, „surpriză!”, neclară. Aşa că am pus mâna pe telefon şi am sunat la anonima-obscura Agenţie Naţională pentru Integritate cu gândul că, dacă tot există,  să o şi folosesc. „Bună ziua. Sunt Cută Rică, de la ziar. Am nevoie de cineva care să mă lumineze cum e cu legea aia prost scrisă şi ambiguă şi care  nu zice nici că-că, nici că nu că-că. I-am rugat să nu mă trimită la o lege pe care cititorii mei, care sunt mai deştepţi decât juriştii lor, oricum nu o pot înţelege. ci să îmi explice limpede ca să înţeleagă şi mamaie di pi prispă care-i faza. Şi iată ce răspuns am primit: ( Am subliniat ce cred eu că vi se pare şi vouă limpede şi relevant)

3 gânduri despre „Per a cantrario, caca maca

Lasă un răspuns

