Vadim m-a chemat la tribunal! Tribunul merge la spital?

După ce am scris un mic articol despre afacerile dubioase ale lui Vadim, o sursă demnă de încredere, un  venerabil ofiţer de securitate în retragere, mi-a confirmat:  Vadim a făcut spume la gură. Un europarlamentar înspumat, ca să zic aşa. Uşor tulburat. Niţel deraiat. Şi mult îmbufnat. A smuls un pix de undeva şi s-a pus pe scris în ziarul Tricolorul. Au rezultat  următoarele rânduri de preţ:  “Anunţ, de asemenea, că am dat în judecată şi ziarul „Scînteia”, pentru denunţul calomnios apărut, vineri, sub titlul: „Sărac în acte, nabab în realitate”. Autori, doi aurolaci cu foamea-n gît: Alex Nedea şi Mihai Mincan. Dar, fireşte, nu ei sînt de vină: tartorul la fosta „Scînteie” (organ al CC al PCR) este un maimuţoi cu capul stafidit, prost ca noaptea şi cu picioarele crăcănate de atîta scris, Grigore Carti-Anus”. Semnează dr. Corneliu Vadim Tudor. ( Un medic, vă rog, pentru doctorul Vadim).  Ulterior avocaţii PRM au şi lansat un comunicat de presă în care se reia metafora la adresa mea, numai Grigore este numit mai pe scurt, că nu încăpeam în pagină: “(…)Cea de a doua Plîngere Penală se referă la fiţuica „Adevărul“, fostă „Scînteia“, şi la cei doi aurolaci cu foamea-n gît, Alex Nedea şi Mihai Mincan, al căror tartor este handicapatul Grigore Cartianu. Aceştia au preluat şi au lansat în public neadevăruri grosolane, care îi creează un serios prejudiciu de imagine domnului Corneliu Vadim Tudor…”. Tocmai m-am întors de la un control ORL de la Institutul de Medicină Legală unde s-a certificat negru pe alb că nu am nimic în gât. Voi întoarce procesul împotriva domnului Vadim pentru că mi-a prejudiciat imaginea impecabilă pe care o aveam până acum în conştiinţa cititoarelor ziarului Tricolorul.

Lasă un răspuns

