Puricii şi-au dat jos chiloţii

Stimaţi angajaţi ai Romtelecom-Dolce: se împlinesc astăzi două săptămâni de când mă rog de voi să îmi instalaţi în casă cablu de TV să vază ochiu altceva decât purici la televizoru cela. S-au împlinit astăzi două săptămâni de când mânuţele aistea două care tastează aceste rânduri nu au mai pipăit butonaşele telecomenzii, nu a mai apăsat o săgeţică de înainte sau de înapoi, de volum maxim sau vreun cerculeţ de power off. Astăzi, întâmplător, după două săptămâni de secetă, am zărit  un televizor deschis. Titra: „Moni şi-a îmbrăcat fetiţa în prinţesă ca să o ducă la grădiniţă”. Apoi zicea: „Irina Gabor loveşte paparazzi”. Apoi zicea: „Luciu însărcinată cu tripleţi”. Surse demne de încredere mi-au confirmat că e vorba de un jurnal de ştiri şi că toate aceste news-uri erau date aşa, una după alta, cu discernământ. Prin urmare, stimaţi angajaţi ai Romtelecom-Dolce, ţin să vă atenţionez că dacă vă prind pe acasă să îmi instalaţi televiziune vă fac plângere penală pentru abuz în serviciu contra intereselor persoanelor. Şi, da, continuarea procedurilor reprezintă acceptul dumneavoastră.

Prefer să mă uit aşa, în tăcare, la televizorul fără posturi, să mă holbez la purici pur şi simplu şi să îmi fac singur ştirile: „Puricii divorţează la notar!”. „Puricii- despărţire cu scandal !”. „Puricii şi-au îmbrăcat fetiţa în prinţesă”. „Puricii şi-au dat jos chiloţii!”. „Demisioneasă puricii de la şefia puricilor?”.”Breaking news. Nimic despre purici!”

Update La 5 minute de la postul asta pe blog, primesc mesaj de informare pe e-mail: Romtelecom is now following you on Twitter!:)

3 gânduri despre „Puricii şi-au dat jos chiloţii

  1. Nu-i mai bine sa renunti la pretentiile tale nu numai de a vedea ceva onorabil, ci si pana la banalul gest de a aprinde televizorul? Si oare o holbare la purici jucausi televizati nu iti salveaza, in ultima instanta, sinapsele, decat a urmari in treacat asemenea bazaconii? 🙂

  2. Buna ziua,

    Numele meu este Cristina Samson si fac parte din echipa de Comunicare a Romtelecom.
    Am citit postarea dumneavoastra si ne-am bucura daca am putea sa va ajutam in rezolvarea acestui incovenient. In acest scop, ne-ar fi util un numar de telefon/cod de facturare (pe care va rog sa aveti amabilitatea sa mi-l trimiteti prin e-mail).
    Speram sa va putem fi de ajutor si asteptam un raspuns din partea dumneavoastra.
    Va multumim.

Lasă un răspuns

