VIDEO Cuţitarul din tramvai

Aseară m-am urcat paşnic în travaiul 20 şi am văzut cum acest cetăţean îşi vedea linistit de treaba:  îşi ascuţea  pumnalul de juma de metru de spătarul scaunului. Oamenii din jumătatea din spate a tramvaiului s-au mutat îngroziţi şi îngrămădiţi în partea din faţă. Am pus mâna pe telefon şi l-am filmat ca să fiu sigur ca îl am pe camera pe acest veritabil Raaahan, mai ales în situaţia probabilă în care se gandea să probeze pe mine  cât de  ascuţită-i ustensila. Pentru o clipă mi-am închipuit că acest cap-de-sfeclă sau dus-cu-capul avea treabă la noapte cu nevastă-sa sau vreo soacră acră, dar am văzut că deţinea asupra lui şi o sticlă de Mirinda de doi litri jumate. M-am gândit că unul care are de gând să comita un asasinat parcă nu-şi ia totuşi două kile jumate de suc de portocale la preţ de doi litri.
Video e aici

3 gânduri despre „VIDEO Cuţitarul din tramvai

Lasă un răspuns

