E grav: sunt acuzat de şantaj şi abuz în serviciu

În urma acestui text despre afacerile falimentare ale lui Corneliu Vadim Tudor, tribunul mi-a făcut plângere penală şi eu acum am dosar cu număr unde am calitatea de „făptuitor”(brrrr!). La început am crezut  că e o glumă. Până când să primesc la serviciu această citaţie. Infracţiunile de care sunt acuzat sună aşa de rău că îmi vine să mă auto-încătuşez de ruşine: şantaj, abuz în serviciu contra intereselor persoanelor, denunţ calomnios. Dincolo de demersul sănătos al domnului Vadim, culmea tâmpeniei e că atunci când un nesănătos se trezeşte să facă o plângere penală că, de pildă, o cioară s-a găinăţat pe casa lui, un angajat al statului sau mai mulţi trebuie să îşi facă timp din banii noştri şi să completeze citaţii către cioară, să audieze casa, acoperişul şi abia apoi să dea o soluţie. Până una -alta, aştept cu interes să aflu  şi eu în noul număr al revistei Tricolorul cum e posibil să şantajezi o persoană  fără să fi comunicat cu ea  niciodată sub nici o modalitate: viu grai, în scris, prin semne sau prin intermediul pastilelor de cap.

3 gânduri despre „E grav: sunt acuzat de şantaj şi abuz în serviciu

  1. Da, chiar pare o glumă la prima vedere. (Sigur, ștampila aia a poliției arată că nu e…) Partea ironică e că tocmai plângerea asta are potențialul de a se încadra la art. 259 CP (denunț calomnios). Lăsând la o parte că, într-adevăr, e cam greu să șantajezi pe cineva fără să comunici direct cu persoana, nu prea văd nici cum se aplică art. 246 cuiva care nu e funcționar public. Și am cumva impresia că Tribunul confundă „depunere a unei plângeri penale mincinoase” cu sensul popular, relaxat al cuvântului „denunț”.

    Unrelated: Mă întreb dacă or avea două sau trei zale cătușele alea pe care le ține în mână CV Tudor, că nu se vede prea clar în poza de la adevarul.ro. În fine, cred că o să-mi trag aproape punga de pop-corn…

Lasă un răspuns

