ŞOC. Presa tipărită nu va muri. Iată dovada AICI!

Azi dimineaţă, un server prea performant a refuzat o anchetă din presa tipărită neperformantă.

Cine spune că presa tipărită va muri în detrimentul celei online? Iaca ce s-a întâmplat:

În numărul de astăzi din „Adevărul”, deschidere de ziar,  mi-a apărut o investigaţie la care am muncit pe brânci  luni de zile. E vorba despre deputatul  Cristian Boureanu, întâmplător aflat în partidul de guvernământ, care şi-a înstrăinat datoriile printr-o schemă brevetată de crima organizată. Azi dimineaţă, când să îmi sorb şi eu cafeaua în faţa articolului de pe adevarul.ro, am înghiţit şi ceaşca, şi ibricul. Articolul nu a fost publicat aşa cum ar fi fost firesc. Şi totuşi în ziar este. Din surse neconspiraţioniste şi nepământene am aflat că serverele din ziua de astăzi sunt prea performante  pentru presa tipărită şi nu recunosc anumite articole de pe hârtie. Probabil e o scăpare pe undeva. Până va fi îndreptată eroarea de pe server, public articolul aici.



15 gânduri despre „ŞOC. Presa tipărită nu va muri. Iată dovada AICI!

    1. mizeria în care se află presa online (care nu este deloc selectivă) menţine, încă, în viaţă printul… pentru ca presa tipărită să moară, este necesar ca presa online să aibă cel puţin aceeaşi calitate, ori ea este prea ieftină pentru a fi şi calitativă… singurul mod prin care presa online poate fi calitativă este să fie plătită, ori cititorii de .ro sunt prea puţin interesaţi de acest lucru…

  1. Auzi, da’ care-i difenta dintre boureanu si patriciu? Unul si-a instrainat datoriile, iar altul baga firemele in insolventa si desi are bani, nu-i plateste. Deci care-i diferenta?

  2. cu mafia din bellu ?nu am mai vazut chiar nimik am vazut ca a fost chiar un succes cu acel domn sibian fanel o gramada de comentarii la adresa lui si totusi……..?nu se mai aude nimik ,chiar asa lasati sa se iute de mizeriile facute de acesti netrebnici as dori sa ne anuntati si ce sa intimplat cu acest mafiot care si in ziua de azi face smecherii in bellu si nimeni nu zice nimik

Lasă un răspuns

