Câteva menţiuni inutile

Au aparut pe undeva niste mizerii cum că aş fi plagiat total- initial-complet-incomplet în articolul cu Boureanu . Doar atât am de zis: eu mă pot uita oricând în oglindă şi să fiu împăcat cu mine însumi. Alţii s-ar putea să nu poată sau, mai grav, să nu aibă, pur şi simplu, oglindă. Am urcat aici primul document de la care am început aceasta ancheta. Poate îi ajută pe unii deştepti să înţeleagă faptul că  sunt unii jurnalisti care caută prin mii de firme ca să ajungă la un subiect bun, ca ulterior nişte băieţi să îl acuze de plagiat. Şi cu asta inchei aceasta polemica inutila. Dreptatea va triumfa întotdeauna. Chiar si în România.

Lasă un răspuns

