Cum ni s-a umflat tărâţa în noi în faţa bulgarilor

Noi, românii, vitejii Europei,  am fost bătuţi măr de bulgari la agricultură.  Ne-au batut de ne-au uscat cu toată seceta de la ei şi de la noi. Dar am făcut noi o şmecherie şi ne mai alinăm durerea. Ce s-a întâmplat:

Bulgarii au obţiunut la un hectar de teren 6217,  noi alături de mioriţa am obţinut  4464. La floarea soarelui noi, neam de sămânţari,  am scos 1886 iar bulgarii-2030.

Nu am învăţam noi la şcoală că suntem Grânarul Europei? Că hrănim din glia noastră şi fracezu şi englezu şi chinezu?

Mândria ne-a ajutat totuşi să înfrângem. Institutul Naţional de Statistică din România, ne-a alinat totuşi supărarea calculând perfect cât să îi batem şi noi pe bulgari la o producţie. Iaca ce cifre raportează la producţia de  grâu, numai să fim şi noi şmecheri la ceva.

 

Lasă un răspuns

