Mizeriile astea de mandate, pline de nenorociri

Mă numesc Radu Stroe, şef peste poliţişti, peste pompieri şi peste voi.

Mă numesc Radu Stroe şi toate se întâmplă pe timpul mandatului meu.  Acum avioanele au început să zboare pe cerul care stă sus în timp ce  munţii stau pe jos. De nu era mandatul meu, lucrurile ar fi stat exact cum trebuie: munţii ar fi fost pe sus, cerul pe jos, iar avioanele care cădeau, cădeau direct pe cer. Problem solved !

Mă numesc Radu Stroe. Conducătorul vostru. Am încercat din răsputeri să nu ajung aici : le-am explicat celorlalţi că  mandatul ce mi se dădea era din start unul nenorocit. Eu voiam Ministerul de Interne, dar cu problemele  şi nenorocirile cât se poate de externe. Să le dea la alţii . De ce nu chiar la Minsiterul de Externe ? Să dea accidentele la Ministerul Culturii. Sau la Învăţământ. Sau la Minsiterul Marilor Proiecte care să aibă în subordine Autoritatea Micilor Defecte. De coordonare, de aviaţie, de GPS, defecte de mandat.

Mă numesc Radu Stroe şi mi se pare nedrept să daţi vina me mine, doar din pricina mandatului meu nenorocit. Vina e dincolo.La Minsiterul GPS-ului, la Minsiterul Avioanelor cu Elice, la Minsterul Google, La Minsiterul celor fără mandate.

Mă numesc Radu Stroe, conducătorul vostru secret, şi vreau să îmi dau demisia de onoare. Dar mai încolo. În nici un caz în timpul mandatului meu nenorocit.

UPDATE Într-un final ministrul Radu Stroe a demisionat, la trei zile de la tragedie. A demisionat atât de târziu pentru că nu a putut fi localizat în timp util

Lasă un răspuns

